-Selma- Biz haftaya 33.Haftamiza gircez kontrolum var merak ediyorum kac kilo olur bebisim siz 33. Haftada kac kiloydunuz canlar
Nazlican1994 Vildan51 karpuz, kaşar peyniri çok yedim ve mide yanmalarımdan dolayı soda da çok içtim 😍
Vildan51 Nazlican1994 Ben de yiyorum hergun muz,kaşar,süt,badem,meyve bebekten bebeğe değişiyor galiba.Erken doğum riskim var onun için sordum.31+2 dün 1919 gr dı
Kbrasmskbyrktr Kbta geçer inşallah doktorum bana 3500 olur doguma kadar dedi. Düşük olsa direk söylerler canım hic kafana takma 🤭 2 hafta sonra tekrar gideceğim bidaha soracağım bakalim kac oldu diyecek
Kbrasmskbyrktr PoyrazAlim ozeldeki doktor mu dedi devlet hastanesindeki mi. Birde nette yazana bakiyorum da 33 haftalik iken 1900 lerde olur genelde diyor
kirpapatyasiii -Selma- 32 de gitmiştim 2200 du pazartesi 33+4 de gideceğiz bende merak ediyorum ne kadar çıkacak 🤗
PoyrazAlim Kbrasmskbyrktr gecen hafta devlete gitmiştim herşeyi normal demişti dün özele gittim kilosu az dedi suyuda azalmış dedi neye inanacağımı şaşırdım.
Kbrasmskbyrktr PoyrazAlim havuç ye bolca sen suyunu da iç ihmal etme canım. Zaten kontroller artik 2 haftafa 1 olduğu için bi sonraki devlet kontrolüne gidince ona da sorarsın tekrar kilosu nasil diye suyunu da sorarsın. Devletteki doktorlar iyi buluyor kiloyu. Bana tahmini 3500 doğar dediler kilosunu sorunca iyi diyor doktor.