Yasemiiin Ben de 17.haftamda geçirdim hatta dün karantina sonrası tekrar test yaptırdım yine pozitifim. Bebeğe baktırdım şükür ki iyi. Sinovac olmuştum tek doz o yüzden hafif atlatiuorum diye düşünüyorum. Bol su, bol dinlenme, limonlu sıcak su içiyordum akşamları. Bir de kan sulandırıcı iğne ile asprin kullaniyorum doktor önerisi ile