tam 37 oldum progestanı 3 gün önce bıraktım. bugün nstye girdim sancım yine düzenli çıktı doktor açıklığıma baktı 1 cm açıklığım var kanala girmiş. seni 1 cm ile yatırmak istemiyorum dedi serum verdirdi bana sancın çok düzenli bu seni rahatsız eder serum aldıktan sonra yavaş yavaş gelsin kasılmalar daha iyi olur dedi.normal doğuma da uygunsun dedi. ama şimdi ben de bi korku başladı ne olacak nasıl olacak dayanabilecek miyim🥺 bir de açıklığım olduğu için meryem ana otunu yapabilir miyim