Hazeleslia Hamilelerde acil hasta olarak göründüğü için kendilerine en yakın özel hastaneye gidince doğum ücreti alınamaz diyorlar bu konuda bilgisi olan varmı? https://www.google.com.tr/amp/s/www.sozcu.com.tr/2013/ekonomi/ozel-hastanede-dogum-bedava-259139/amp/
Yesimce Özel hastanelerde Doğum parası alınıyor. Sadece acil vakalı durumlarda alınmayacak. Örneğin dışarıda ansızın oluşan Doğum, kaza durumunda oluşan Doğum vs. gibi