meltemonen Selam anneler ikili test yaptırmıştım risk çıkmadı, detaylı ultrasonda kalbinde parlaklık çıktığı için yine de fetal dna yaptır dediler.. Test yaptıran varsa nerede yaptırdı ve fiyat yazabilir mi acaba
meltemonen Meriiih ben amniyon sıvısı vs alınınca o fiyat sanıyordum. Bunda normal kan alıyorlar o fiyat neden acaba 🙄
Meriiih meltemonen fetal DNA testi olarak geçiyor. Sizin kanınızdan bebeğin genlerine bakacaklar biraz detaylı bir işlem ve her yerde yapılmıyor genel olarak özel firmalar yapıyor. Çoğu firma örneği yurt dışına gönderiyor ve sonuç oradan geliyor. Bu sebeplerden maalesef ki pahalı😕
meltemonen Meriiih tamamdır sağolun çok teşekkür ederim 🤗 dediğim gibi ikili tarama testi çok güzel çıktı ama kalpte parlaklık olduğu için önerdiler.. Kalpteki parlaklık çoğu zaman doğumun son aylarında yada doğduktan sonra geçiyormuş.. Bende bilemedim ne yapsam
Meriiih Başka firmalar da var araştırabilirsiniz ama bazıları daha yüksek bile söylüyor. Güvenilir olanı seçmek de önemli. Sizin dediğiniz amniyon sıvısı alınması işleminin maliyeti daha düşük olur muhtemelen ancak onun da riski var biliyorsunuz 😕😕 ama yine de eğer fetal DNA sonucunuz olumsuz yani bir anomali var şeklinde çıkarsa doktorlar amniyon sıvısına da bakmak istiyorlar. Ama bir problem çıkmazsa testte başka bir şey yapılmıyor.
Birkullanici Bir tanıdık yaptırdı 3000 TL verdi ama Amerika’ya gönderdiler testi dedi firma adını bilmiyorum kendi dr sinin muayenehanesinden gönderdiler
Meriiih meltemonen garantiye almak isterseniz doktorunuz da garantici ise yaptırın. Yani biz içimiz rahat etsin dedik yaptırdık açıkçası ücreti biraz pahalı maalesef ama yine de ne olur ne olmaz dedik 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Bizim örneği de Amerika’ya gönderdiler bu arada.
meltemonen Meriiih anladım canım, bir sorun yoktur inşallah sizin bebişte de 🙏🥰 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Meriiih meltemonen çok teşekkür ederim inşallah hepimizin 🥰🙏🏻🙏🏻 Bebiş iyi çok şükür sonuçlar güzel geldi, inşallah sizin de öyle olsun🙏🏻