Aytajkhadir Bugun doktora gitdim plasenta previa oldgunu soyledi.Uzanmami soyledi.Eger yukariya kalkmazsa anne icin ölume bile sebep olurmuw.16 haftadayim.yaşayan oldumu bunu?nasil gecti ne yaptinz
Merveee34 Aytajkhadir bu haftalarda asagıda olması normal .Zamanla yukarı çıkacaktır .Çıkmazsa da tam donanımlı bir yerde doğum yapman gerekiyor ve normal doğum yapamazsın .sezaryen olur genelde