Ben de 6+0da sadece kese görmüştüm. Hem de karından görünmemişti, alttan bakmıştı. Geç döllenme olmuş dedi. 1 hafta sonra bebeği de gördük kalp atışını da duyduk şükür. Sen de görürsün inşallah içini ferah tut. Doktorların hemen böyle en kötü olasılığı söyleyip moral bozmasını hiç anlamıyorum ya 🙄