Benim de ara ara gördüğüm oluyor ama ya bazı şeyleri kafaya takıyoruz, ya kendimizi eksik görüyoruz, ya okuduğumuz izlediğimiz duyduğumuz bişeyden etkileniyoruz. Olabilir böyle şeyler. Eşime ben de küserim rüyamda görünce ama o benle kavga etmez ya da ben kızarsam o susar sonra benim sinirim geçince güler bile yani. Abartıp kavga edecek bi durum yok