eda_erdogan Merhaba arkadaşlar bugün kontrolüm vardı 37+1 iken kontrole gittiğimde bebeğim 3200 gramdı 38+0 iken gittiğimde bebeğim 3250 gram çıktı 6 günde 50 gram büyümüş 200 gram alması gerekiyordu neden böyle oldu acaba
Nazlican1994 eda_erdogan son haftalarda bazı bebekler az kilo alıyor sanırım sağlıklı doğsunlar inşallah 🙂
papatyaanneee eda_erdogan Bence kilosu gayet güzel maşallah 🧿 Doktorunuz bir sorun olmadığını söylemedi mi ? 37+3 üm benim bebeğim 3040 🧿