Öncelikle merhaba 🌸
Burada birçok gebeden duyduğumuz çatı muayenesi çok zor. Çok acıyor vs. söylemler aklımdayken bugün ilkkez çatı muayenesi oldum. Sevgili hamişler eminim herkesin farklıdır. Ancak kendinizi rahat bırakın birkaç saniye sürüyor ben hissetmedim bile diyebilirim. Olumsuz tecrübelerin yerini olumluları alsın diye tecrübemi paylaştım. Gözünüzde büyütmeyin ☺️🌸