ArzuztrkSavran valla benim bebeğim 38 haftalık olup bitene kadar yan pozisyon du tam 39+0 da kontrol için gittiğimde bebeğimin doğum pozisyonunu aldığını öğrendim 40 haftalık doğum yaptım ilk kez de çatı muayenesini sancım başlayıp doğuma gittiğimde oldum