Sumeyye15_3 Sakarya dogum evinde sezeryandan yapan hanimlar:bi arkadas bana sezeryan olsan bile 40 haftanin dolmasini bekliyorlar dedi, gercekten oyle mi. Ve sakarya da dogum yapabilecegim başka devlet hastanesi yok mu???
Anesanne Sumeyye15_3 eğer ilk kez sezeryan olacaksanız zaten sizin isteğinizle sezeryan yapılmıyor. Ama ters geliş, eski sezeryan gibi gereklilik varsa 40 bekletmezler. 38-39 da sezeryan yapılır