PrensesFiona Ozseee ara ara yiyorum canım çektikçe ama node markasını almaya çalışıyorum. Diğer markalarda monosodyum glutomat yani çin tuzu var. Ve içindeki yağı dökmüyorum. Baharatında yarısını döküyorum. Haftada 1 kez yiyorum ortalama.
minikkkkkk Canim yararli bisi deil ama bnde canim cektigi için yemiştim daha önce 😅 bence nefsi.koreltmek lazim cok sukur oğluşum saglikli doguma var daha
Khadije Walla normalde cookk severim uzun zaman yiyememistim yurtdisinda oldugum icin simdi dogum icin turkiyeye geldim ve canm istedikce yiyorum elhamdulillah oglusumda bende gayet iyiyiz hatta dün gece bi tane gömdüm bile 🤭🙈