Asiferdim Merhaba kızlar ben bisey sormak istiyorum .. 04 temmuzda catlatma ignesi yapıldı 17 temmuz normalde hasta olmam lazım di 4 gün geciktim geçikmenin 1 gün idrarda test yaptım poZitif çıktı kan verdim ondada hcg 17,57 doktor hamilesin dedi ama benım kafama takıldı bu değer çok mu düsük lütfen yardımci olur musunu ? Bugün randevum var ama çok korkuyorum 1 senedir cabaliyoruz
DuyguEyupoglu Asiferdim Döllenme geç olmuş olabilir doktor kontrolünüzü yaptırın bakalım ultrasonda ne dicek 😊
DilaraBozkurt Asiferdim canım hemen ultasyonda gözükmez en az 20 gün geçmesi gerekiyor keseye bakıyorlar benimde tüp bebek şimdi ikizlerimiz olacak sen hangi hastaneye gidiyorsun
minikkelebegimmm Asiferdim canim benim gecen hafta persembe 45 ti pazar 99 olmustu dun tekrar kan aldilae 702 olmus bende biraz telaslanmistim ama bugun rahatladim 💕💕
Babyboymom Asiferdim o çıkar merak etme hamile olmasan 0 lar olurdu demek ki daha çok erken bakılmış kana karışmış bile
Asiferdim Sabah gittim tekrar kan aldilar yukselmis mi diye 11 de çıkmış olcak canım ... Zonguldak Ereğli’de özel hastaneye gidiyorum .. 1 senedir tedavi goruyordum bu ay catlatma ignesi yapıldi ilk defa 4 gün geciktim günümden insallah bu seferde hayal kirikligi yaşamam
DilaraBozkurt Asiferdim geç döllenme oluyor bazen inşallah güzel haber alırsın canım beklemek gerçekten çok zor
Asiferdim minikkelebegimmm senin adina çok sevindim canım insallah benimde senin gibi olur telaşim biter çok stres yaptım 😔
Asiferdim DilaraBozkurt gerçekten çok zor insallah canım ..Allah isteyen herkese nasıp Etsin aratmasin .
Asiferdim Nisanurr şimdi geldim doktora amlyttan cıkmamis yanindaki kiz bakti 21 olmuş hcg bu normal değil doktor gelince degerlendrcek dedi 😔😔😔
Nisanurr Asiferdim kimyasal gebelik olabilir canım benim ne defi doktorun benimde ilk gebeliğim kimyasaldı