Hanımlar merhaba suyum azalmış 2 gün sonra 40+2 de açılma ve yumuşama için iğne ilaçlar yapılacak ve sonrasında açılma olursa suni sancı verilecek. Bebek kilosu yaklaşık 3.800 ve kanala inmemiş ve başı da tam sınır ölçüde ama ben şansımı denemek istedim yoksa doktor sezaryen önerdi ama ben ilk etapta suni ile başlayalım dedim bu süreçten geçen var mı sonuç sezaryen mi oldu normal mi? Birde açılma için fitil verilip de hiç açılması olmayan oldu mu nasıl bir süreç yaşadınız bana neler öneririsiniz? Doktor mesai bitimine yakın hadi sezaryene alalım diyebilir sizin fikirlerinize tecrübelerinize ihtiyacım var.. şimdiden teşekkür ederim😊