Bugün kontrol vardı 40 haftalık olduk 4 gün sonra çağırdı doktorum yatış yapıcaz alttan baktı açıklık sıfır pazartesi duruma göre gideceğimiz yolu seçeriz dedi benim velet gelmiyor karnımla kavga ediyorum eşiminde psikolojisi bozuldu kızıma trip atıyor gelmiyor diye nası getircez bu kızı