Kızlar gecen ay. Klomen çatlatma ignesi ve inofolic kullandım. Hep değerlendirdim ama olmadı. Normalde ayın 12 sinde adet olmam kazımdı bazı aylar 2 gün önceden oluyordum ama ne yazıkki. Dün adet oldum. Normalde tüp bebek serüvenine girecektim. Doktorum iki üç ay daha normal yolla bir dene istersen dedi. Normalde ankarada yaşıyorum. Eşim için üroloji doktoru bulduk ama bu mersinde baya iyi bir doktormuş. Ankarada bildiginiz bir üroloji doktoru varmı. Eşi gidipte memnun kalan.