HlyaSinanAk Dün sabah kizimi genel anestezi ile kucagima aldim cok sukur rabbim bekleyen herkese isteyen herkese nasip etsin❤ ikinci dogumum ve 10 yasinda abimiz var bakalim ilerleyen gunelerde neler bekleyecek bizi. Şunu söylemeliyim arkadaşlar benim kizimdada ahmak doktorun teki gelişiminin geri olduğunu söyleyip 37 haftada almaya kalkıştı ve ben o doktoru biraktim iyiki bırakmışım yavrum gelisimi gayet iyi dünyaya geldi kesinlikle kafaniza takmayin boyle şeyleri ve tek doktorla yetinmeyin. Sütüm daha gelmedi en büyük sikintim o birazda ağrılarım var ama cok rahatsiz edici degil. Birazdan evimize gidicez Allah izin verirse. Rabbim bütün hamislerimize bugünü bu duyguyu nasip etsin ❤❤
PrensesMirayinannesi hayrlisi olsn prenses saglikla buyusun ins. bende 39 haftalik hamileyim son zamanakadr doktor bisey demedi simdi son 1 aydir gelisimi 2 hafta geriden geliyo dio kilosunu soylemio butun boyle doktorlar sanirim beni buluyo ;(