Bende rahim agzi yetmezliğinden yatıyorum hastanede 3 haftayı gecti rahim gevsemiş 3hafta önce ilk geldigimde heran dogum olbilir dedi doktor hemde prinatolok 23+4yattm hastaneye suan 27 çok sukur rabbime cok sitres yapmayin ama is falan da yapmayin kizlar benm hic bi sikintm yoktu bende sizin gibi bi anda ogrendim rahim agzımda 13mm di ben tuvalet disı kalkmiyorum hiç rabbim nasip edicekse hic bisy olmaz korkmayin bende cok korkum ama faydadan cok zarari var insllah saglicakla alirız kucaklarimiza