Dün kontrolum vardı açılmam. Ve sancım çıkmıştı ama az idi 3 gün sonra acile tekrar gel dedi ama 3 gün içinde kanaman suyun olunca hemen gel dediler şimdi sarı bi şekilde yoğun bi akıntı geldi normal akıntım değil acaba nişan olabilir mi nişanda sonra ne zaman doğum başlar acaba