Bugün doktora gittim . 28 haftalığım ve baya olumlu konuştu gayet iyi gidiyor hatta bi hafta bebeğiniz ileriden gidiyor dedi bu durumu yaşayan var mı sonrasında bi sıkıntı oluyor mu normalde ayıma göre 1 kg olması gereken bebeğim 1332 kg çıktı . Erken doğum yaşar mym acaba diye tedirgin oldm .