Canım pek kışlık gibi olmuyorlar zaten. Ben hiç uğraşmadım evde kullandıklarım vardı uzun kol onları koydum. Bende ekim sonunda kasım başı yapıcam Allah izin verirse. Çok da önemli değil yani zaten Allahtan bir kaza bela olmazsa 1-2 gün kalıp çıkıcaz. Ben birde yanıma hırka koydum çok üşürsem geçiririm üstüme