EsraSemihakr
Eşleri ilgisiz olanlar varmı?
Ronesans
Var😀son bir aydir sirtini donup yatiyor. Megerse dun oglum babaaina tekme atmis gece esim uyanmis sok olmus. Sabah anlatiyor bende ilgisizligini o bile farkedip tekme atmis falan dedim. Dedigi su oldu valla onumuzde dogum var cok calismam lazim o yuzden uyumam lazim falan. Boyle seyleri takma kafana. Huzur olsun. Hayat sartlari inan ki zor. Insanlar evre evre degisir sabir et Allah buyuktur. Sikma canini. Sonucta iki canlisin uzulme takilma biyle seylere😀😙😏
Bebegmibkliyrm
Yani esim calisio ben calisiom. Aksam oluo yemegi bile aceleyle yiyo her allahin gunu AKP genclik kollari baskani die programlari toplantisi oluo yemekten sonra oraya gidio. Aksam 10 da gelio. Ondan sonra cay istio ama tabi ben o saate kadar yorulmus oluyorum uyukluyorum. Ben ilgilenemesemde onunla o sakalar yapio durmadan bana, dır dır dır konusup bisyler anlatio bana. Benim yaptigim tek sey ona sarilip uyuyakalmak oluo. Yani ilgi gostercek zmaanimiz olmuo birbirimize. Ama bazen rahatsizlandigimda ise gitmedigimde evde kalinca aksama kadar esim gelsede gorsem yuzunu diorm. Eve gelio ama normalde her zmanki gittigi programlari sorun etmezken , evde kaldigim gun sorun ediorm. Cunku evde oturan kadin ilgi istio. Calisan kadin halden anlio galiba. Bunun farkina vardim ben yani. Eger calismiyosaniz bu durum cok normal sizin icin