Bende bebeqona yaptırdım kızlar havale ile kargo ücretsiz kapıda ödemede kargo ücreti vardı, ponponlu olanlar 195 tlydi ben çok çok memnun kaldım 1-2 ay önce filan aldım yıkadım ütüledim hiç bir sorun olmadı baskısı kumaşı harika bebeğime giydirmeyi bekliyorum sabırsızlıkla😍😍