luna55 34+6 günlük gebeliyim enfeksiyonum çok yüksek çıktı ama yanma akıntı yoktu kültür verdim bekliyorum sonucuna göre ilaç yazcakmış doktor ama oda 3 güne çıkıyomuş.dün gece çok fazla kasılmam oldu napıcam başına gelen biri yardımcı olabilirmi
luna55 Bademcim karnımda bebek toplanıyo dün gece çok fazla oldu korktum 7 dkya kadar düştü arası sonra geçti