Ayseee4238 Aminee32 ben aldım ama hastaneden bana liste verdiler bunları getir diye 2tane zıbın takımı 1ince 1kalin battaniye falan yaziyordu yani normal zıbın takımı da alıp verebilirsiniz
Defnemom Aminee32 Ben devlette doğum yapıyorum bizden sadece anne ve bebek için bez istediler başka bisey yoktu bebeği ben odaya geçince giydirdim battaniyeye sarılı veriyorlar
Sblatc Aminee32 bende 10 lu almayı düşünmüyorum. 5 li takım aldım ona battaniye uydurucam bi de zıbın falan
Melek6177 Bende almadım bence aman aman gerekte yok 🤗 bi tane zıbın bi alt bi üst giyeceği takım çorap eldiven şapka bubları bi battaniyeye sardım içine de bez koydum bebiş için hazır o şekilde ebeye verecez inşallah 🤲🏻🤗
Aminee32 Melek6177 bende şimdilik poşet koydum alt üst eldiven şapka çorap battaniye bez koydum bide çantaya yedek takım koydum hani ne bileyim batarsa filam kendiniz için ne koydunuz?
Hazeleyes_ Bende 10 lu almadım 5 li aldım . Kilitli poşete koydum . Koyduklarım 5 li takım içi için zıbın kundak ek olrak ağız mendili çorap koydum onu vereceğim birde içine bez koydum
Simgeozturk11_ Bizim kıyafete çok ihtiyaç duyuldu 10 lü verdik 5 liyi gelince giydi bide tulum takımı vardı 1 gün kaldık
Ozlem1995 Hastahane çıkışı bende almadım. Onun yerine tatlı bı tulum aldım yanına zıbın ince battaniye ve bez koydum sadece
Melek6177 Aminee32 evet bende yedek 3 takım koydum ne olur ne olmaz 20 tane de bez bide pişik kremi koydum ağız bezi koydum. Kendim içinde 2 takım pijama 1 gecelik çorap atlet iç çamaşırı göğüs ucu krem depent ve pet koydum bide göğüs pompası almıştım onu koydum inşallah çok çok sütlerimiz gelir 🤗🥰
berram41 Kızlar arkadasım pandemide doğurmustu gecen sene ebeler bebeği giydirmemişlerdi kızın annesi içeri girip bebeği giydirdi korona dan dolayı ebeler bebege dokunmamış acaba hala oylemi bilgisi olan var mı??
Pembe_duslerr Aminee32 1tane bez 1tane iç zıbın yada yandan olan uzun kollu atletten 1tane alt üst takım eldiven ve şapkalı 1tane battaniye bu kadar veriliyor canım ben bu şekilde verdim