Arkadaşlar çok alakasız olacak belki ama eşim dün manda sütü alıp getirmişti probiyotik maya ile onu gece 12′de mayaladım. Üzerinden 12 saat geçti hala olmamış çok çok hafif bi katılaşma olmuş sadece yani hala sıvı halde ne yapmam lazım lütfen yardımcı olur musunuz. İlk kez probiyotik toz maya kullandım ısısına da olabildiğince dikkat etmeye çalıştım ama olmadı