Cumartesi ve pazar günü aniden ateşim çıktı sonradan tat ve koku gitti dün test yaptırdık ve pozitif çıktım 8 haftalık da hamileyim ağrıyan bi yerim yok çok şükür sadece öksürük var doktorumu aradım ne yapmalıyım diye bana 112 yi gözetim altında tutsunlar seni dedi ve beni korkuttu benim haftamda covid geçiren var mı neler yaptınız lütfen yardımcı olun