-FG- Bu ay reglim çok az ve çok ağrılı oldu lekelenme gibi bittikten 3 gün sonra da ovulasyon testine başladım 3 gündür hep pozitif çıkıyor ikisi de koyu yani sizce gebelik var mıdır?? Bunu yaşayan var mı çok merak ediyorum 😐
piremsesce -FG- gebelik testi yapın isterseniz, ya da regliniz bittikten sonra yumurtlama olmuş henüz çatlamamış 🙂
-FG- piremsesce genelde yumurtlama 1 gün veya 2 gün sürüyo diye duydum o yüzden 3 gün olması beni şaşırttı teşekkür ederim yanıtınız için😊
Zeysezer -FG- yumurtlama çatlama görmüştüm bu şekilde öğrenenleri duyduğum için 11.günden sonra yine teste devam ettim koyulaşmaya başladı tekrardan adete dört gün kala kopkoyu olunca test yaptım kan verdim çıktı :)