Arkadaşlar bu ürünü kullananlara bir kaç sorum olacak. Ben yeni aldım ilk kez kullanıcam. Şarja taktım manuel olarak. Henüz kurulum yapmadığım için. Ancak şarjının dolduğunu nerden anlayacağım? Sürekli şarjda kalması gerektiğini söyleyenler var. Hiç çıkarmayacak mıyız standından? Bir aydınlatın beni🥰teşekkür ederim şimdiden