piremsesce Mucizebebis01 8 saatlik bi yol maceramiz oldu kendi aracımızla gitmiştik. Sık sık mola verdik eve gelince üçümüzde pert olmuştuk 😂
Senayyalcin Mucizebebis01 biz çıktık 14 saat civarı bi yolumuz vardı pusetinde gayet rahat gitti ara ara dolaştırdık kucağımızda hava aldı araç kendimizindi gayet rahattı :))
Dyg61 Mucizebebis01 oğlum ıkı aylıkken Gürcistan a gittim tek başıma giderken çok rahattım dönerken uçak rötar yapmasaydı o da rahat geçerdi
Expecting Mucizebebis01 saat basi mola verirsiniz, planinizi hazirliginizi ona gore yapersiniz, birsey olmaz bence.
Mucizebebis01 Senayyalcin eşim okumuş 6 aydan önce zararlı diye de moralim bozuldu annemlerin yanina gitmek için plan yapmıştık 🙂
Senayyalcin Mucizebebis01 Zararı kesinlikle yok ben doktora da danıştım çocuk hiç kalkmadan 15 saat falan yatarsa anca bi yerleri ağrır sorun o olur diğer türlü sorun yok 😀
Mucizebebis01 Senayyalcin zaten mutlaka mola verip karnını doyurucaz bakalım bende doktoruma yazdım inşallah olumlu birsey soyler😄