Sdtcnts Kızlar 25+4 teyim. Bebeğim halen çok aşağıda kasıklarımda hissediyorum yani normal mi? Hiç yukarı çıkmıyor
Semiha_ Sdtcnts 26+0 haftalığım ben göbek deliğimin orada hissediyorum yukarıda yani ama hangisi normal bilmiyorum tabiki 🤷♀️
gulcecece Sdtcnts kuzum benim 22. Hafta göbek deliği ve üstümün hizasından ara ara vurduğunu hissediyorum