Yelkaaa01 Nasipse 3 hafta sonra 30 eylülde sezeryan günü verdi doktorum. 38+1 oluyorum sizlerin nedir varmi belli olan?
Brcozkn Yelkaaa01 biz de 34+4 ikinci sezeryan pazartesi gün alırız inşallah bunda daha heycanlıyım ya. 😅
Yelkaaa01 Nehir3351 kan ve idrar tahlili istedi birde EKG çekildi haftaya anestezi uzmanı sonuçlara göre ki konusacakmisiz
aslanreis Yelkaaa01 bendende ekg istedi bide kan pıhtılaşma süresi mi ne ona bakıldı bi kaç tahlil kan degerlerime bakıldı sonuçlara göre anestezi uzmanıyla görüşülcek ona göre anesteziyi ayarlıyor heralde
Yelkaaa01 bsr1 kalp ritmine bakmak içinmiş. Oxelde yaptim ilkini boyle bisi istemedi. Ordaki yapan kişiye söyledim neden falan diye. Her basit ameliyatta bile bakılır falan dedi bakilmadigini söylediğimde ilki için Allah Allah fln yapti
aslanreis Yelkaaa01 Ay bizde dün aldık 27 Eylüle 38+2 ye verdi az kaldı sağlıkla kavuşalım inşallah hepimiz 🥰 spinal anestezi mi genel anestezi mi düşünüyorsunuz?
sedanur4004 aslanreis günümüz aynıymış canım ama ben 39. Haftada oluyorum 27 Eylül’de sağ sağlım kurtulalım inşallah
Yelkaaa01 aslanreis heh evet aynen böyle oldu anestezi uzmaniyla görüşcem çarşamba günü sonuçlara göre konusucaz
-MinikMucizem- Yelkaaa01 bende salı günü kanları verdim perşembe tekrar çağırdı anestezi uzmanı gorecekmis gün verecekmiş bende merak ediyorum ne zaman verecek bakalım 36+1 olduk bugün 🤗
Yelkaaa01 aslanreis Tabiki bünyeye de alakalı bir durum ama evet rahat geçirdim. Bol bol yürüdüm onunda etkisi olabilir ağrılarım vardi evet ama yürüyerek atlatırsın dedilerdi. Bas ağrısı olmaması için mesafe ve günlük 3 litre su önerdiler sonrasında suan hamilelikte fln bel ağrılarım oluyor
aslanreis Yelkaaa01 bende kaldırdıktan sonra hemşireler dogru düzgün oturup yatmadım çok sıkılmıştım yatmaktan zaten eve geldim hemen toparlamıştım bende rahattı spinal nasıl olur işte onu bilemiyorum