Evrentmzkn benim 1 senedir kedim var barınaktan sahiplendim şuanda 4 aylık hamileyim yüksek ihtimal herkes aman alma mikrop kaparsınız diyecek ama alakası yok aşıları tam olursa hiçbi sıkıntı olmuyor birde çiğ beslenmemeli süt vs vermemelisin sadece mama yemeli.birde satın almayın lütfen sahiplenin🙏🏻Onlarca hayvan yuva bekliyor🙏🏻Bakabilecekseniz şiddetle tavsiye ederim ama yuvanızı açıp istemeyip terk edecekseniz yapmayın derim,terk edilmek onları öldürüyor çünkü onlar da evlat🙏🏻Çok sevgiler 🤗