Kizlar gebelik sekeri yukleme sonucum 152 cikmisti kadin dogum doktorum normal aclik tokluk tekrar kan vermemi istedi saglik ocagna dün sabah gttim aclik sekerim 79 cikti kahvaltimi yapip 2 saat snra tekrar kan verdim 76 cikti bu sefer. Yani tokluk sekeri acliktan daha dusuk boyle bi durum yasayaniniz var mi sizce bi siknti var mi. Bu arada tokluk seker siniri da 74-140 arasi yani aslinda benimki normal degerler arasinda gorunuyor