Cmdk Bundan sonrasını çok bilemediğim için yorum yapamayacağım ama benim de ilk doğumunda sancı hissetmememe rağmen nstde aşırı sancım çıkıyordu ve açıklığım vardı(tabi öncesinde nişanım gelmişti), o yüzden yatışım yapıldı ve suni sancı verildi. 5 gün sonrası için biraz uzun bir süre olmuş ama siz kendinizi takip edin yine de, zamanınız gelmiş zaten ☺️ Sağlıkla gelsin yavrunuz 🌸