1kbrylmz Kontrol günüme daha 1 hafta var. 12+5 hamileyim sarı akıntı geliyor ara ara bu normal bi durum mu bilgisi olan arkadaşlar var mı?
evlatkokusu0806 1kbrylmz yani direkt söyledim ama enfeksiyon belirtisi oluyor sarı akıntı muayeneye git istersen bende aynı şeyi yaşadım ilaç kullandım
ezgikptngl Gebeliğin ilk başlarında enfeksiyon çoğu kişide oluyo fitil verir muhtemelen doktorunuz geçici bişey endişelenmeyin