Deryadeniz63 17 haftaligim ve çalişiyorum evde oturdugum zaman canm cok skilio,çalistigim zmn ise kendimi yorgun hissediyorum sizdede öylemi 😇
oykuannesi Deryadeniz63 beeen🙋🏼♀️🙋🏼♀️ Evde olsam patlıyorm sıkıntıdan ama işe gelincede yatıp uzanmak istiyorm calısmak istemiyorm😖😖 ama yine de evde sıkılmak güzel sanki calısırken her yerim agrıyor cok zor 😬 17 haftalıgım bnde daha yolun basındayım sonlarda napcam bilmiyorm 🤢
srpkse Deryadeniz63 29+3 um 32ye 3 haftam kaldi iple çekiyorum Evde olsam da sıkılsam 😒 Ki hiç birseyim hazır değil anca hazirlanirim Evin temizliği düzeni bebek odası eksikleri çamaşırı ütüsü derken zaman geçer de bir an önce doğururum insallahhh
Aysenurtsr 27. Haftama kadar calistim. Ogretmenim karneleri dagitip ayrilmis oldum okuldan tam zamanina denk geldi, 1 hafta daha olsaydi calisamazdim cok yoruluyordum ☺️
Enesefe Canim ben 33 hafta iken ayrıldım işten valla şimdi hiç canım sıkılmıyor is yerinde çok yoruluyordim
Deryadeniz63 Allah yardimicimiz olsun bu sicaklarda bi gecse insan birazda olsa daha da rahatlar ‘ki benim memlekket ş,urfa türkiyenin en sicak çöl memlekketti 🤯🤒
Yas35 Ben de 29 haftaya kadar çalıltım. 37 ye kadar çalışıp doğum sonrasına aktarmak istiyordum ama olmadı. Benim kızım çok nazlı çalışyırmıyor annesini. Evdeyim. Evde sıkılmak bile güzel kızlar. Hamileyken çalışmak çok zor evde bile fahat edilmiyor ki
eminergunn valla son on günüm iple çekiyorum araya sıkıştırdım yıllık iznimide bayram tatili falan derken bir ay erken kurtuldum hiç bişiyimiz hazır değil ancak hazırlık yaparız :)
SyhnHtp 35. Haftada ayrıldım 5 gündür evdeyim :) ama oldum olası huyumdur evdetüm gün durmak beni boğuyor öyle market flnda kesmiyor kendime bi iş uğraş bulmalıyım diye düşünürken buldum:) hastanede ve sonra evde gelenlere dağıtmak için kitap ayıracı hazırlıyorumellerimle kızım için :) hem kızımdan hatıra hem de okumaya teşvik ;) sonrada kolonyalarını hazırlarsam doğum vakti gelir zaten diye düşünmekteyim 🙈😂
Yogurtlupilav Bırak bütün günü akşam eve gidince bile sıkılıyorum ben, sürekli tv-dizi fln.. en büyük isteğim doğumdan 1 gün öncesine kadar çalışmak ama bakalım vücut el verecek mi :) İstanbulda toplu taşıma derdi sıkıntılı, hamilelikte en çok metrodan-metrobüsten çekiniyorum, yoksa çalışmakta sıkıntı yok 🙃