Kzlar benm tansiyonum bazen yükseliyor idrarda protein cıktı sadece bir+ şimdi alfamet ilaç da kullanıyorum her ihtimale karşı. Şuan tansiyonum 11e 6 mesela ama ben yüksekmiş gibi hissediyorum psikolojik mi neden böyle oluyor 😥 doğuma son 5 günüm sorunsuz bitirsem inşallah