Aysun1990 Selam kızlar 32.hafta çalışamaz raporunu şirketin sisteme girmesi mi gerekmekte. Kurumsal bir firmada çalışmaktayım nasıl bir yol izleniyor yardımcı olurmusunuz
Symust Aysun1990 ben de özel bir okulda çalışıyorum aldığım raporu iş yerime bıraktım onlar muhasebeye gönderdi sisteme otomatik düşse bile evrakta gerekli sanırım