kayraninannesii Anneler ben 4 gün önce kan tahlilimde 36.1 di beta değerim. Aradan 3 gün geçti yine tahlil yaptırdım 654 olmuş sizce daha fazla artması gerekmiyor mu? Yada geç döllenme olmus olabilir mi ?
Deleted27272 kayraninannesii iki günde 1 iki katına artar 4 gün önce 36 ise iki gün once 70 kusur olmalıydı. Bugün 150-200 olmaliydi Fazla bile artmış sizinki daha fazla olması gerekmez. Farklı yerlerde mi yaptırdınız testinizi
gamzosgamzos kayraninannesii yoo gayet guzel artmis 2 gunde 2 kat bekleniyor fazla fazla artmis 3 gune gore
AlyaEkmen_ kayraninannesii 36 sonucundan 2 gün sonra vermiş olsaydınız ortalama 72 olur siz 3 gün sonra vermişsiniz 650 gayet iyi artmış bence 🤗
Deleted27272 kayraninannesii hayır hiç takılmayın ben az önce 1100 olduğunu öğrendim dün hastanede kese göründü 5 haftakik dedi. Bugün sağlık ocağı aradi en az 6 haftalik kese geriden geliyor dedi her doktor farklı bi şey diyor. 1000 olsa kese görünürde kaç haftalik sizin
gamzosgamzos kayraninannesii ah su saglik ocagi doktorları 🤦♀️ hep boyle moral bozmayi seviyorlar dedigim gibi artis cok guzel maşaAllah umarım sağlıkla ilerler sen sıkma canını ❤
AlyaEkmen_ kayraninannesii Bosverin siz 🙈 beta 2 3bin olunca kese gözüküyor derler o kadar artış olunca kadın doğuma gidip direk keseyi görmeye gidin bence
Deleted27272 Deleted27272 bu arada diğer doktor da adet tarihine göre 7 haftalik dedi. 7 haftalik olsa kalp atışı duyulur benimki daha keseye yerlesmedi. Demem o ki siz sadece hcg düzenli artıyor mu ona bakın. Sonra haftayı ayarlayacaklar benimki ultrasona göre 5 hcg göre 6 7 haftalik
kayraninannesii Deleted27272 evet benim doktorunda adet tarihine göre bakıyor ama adetim geçtikten sonra zaten test yapmıştım yoktu şu 1 haftadır var yani
kayraninannesii Deleted27272 benim de daha cok cok yeni ama adet tarihine göre daha büyük olması gerekiyormuş ama oyle değil işte 🤦🏻♀️