Zelihaoncl Bebeğiniz ve sizin için de sağlık sıkıntısı yaratmayacaksa normal doğum en temizi 🤗 Ben de çok istiyordum ama bebeğimin durumundan dolayı sezaryene mecburum, üstelik çok korkuyorum sezaryenden 🙏🏽 Hakkınızda hayırlısı olsun, doğum şeklini siz ne deseniz de bebeğiniz belirliyor öncelikle, sağlıkla kavuşun 💐