Merhaba hanımlar malesef kırık dişim yüzünden 2.kez antibiyotik kullanıyorum kaplama yapıldı ancak iltihapli hala ağrı var haftaya tekrar sökülecek bebeğim için çok endişeliyim b grubu antibiyotik ama antibiyotigin zararlarını azaltmak için ne önerirsiniz kullanıp antibiyotikten zarar gören var mı aranizda