Hatice4446 ben çocuk düşünmediğimiz ilk 1 yıl kullanmıştım. Yasmin kullandım. Hiç kilo yapmadı aksine çok faydasını gördüm. Kilo problemim yoktu ama ekstra bir kiloda yapmadı bana. Doğum kontrol hapları eskiden çok fazla hormon yüklü olduğundan şişiriyormuş insanları fakat şimdi içerikleri yenilendiği için öyle bir problem kalmadı. Kilo için korkuyorsanız korkmadan kullanabilirsiniz