Merhabalar güzel anneler ve anne adayları;
22+1 haftalık hamileyim ve detaylı ultrasona gittğimde bebeğimin midesine anormal( normalden biraz büyük) dediler. Kendi doktoruma gittiğimde de aynı seyi söyleyip takipe alındı diye yazdılar. Bu sıkıntı olur mu böyle bir teşhis koyulan var mı ?