Bade_ Merhaba kızlar sezeryan doğum yaptım kanamam normal geliyor ama arada çiğer gibi parça oluyor sizlerde de oldu mu?
Minikincim Bade_ Bende de öyle olmuştu doktora gittim bişey yok dedi parçayı söyleyince için temizleniyo dedi