Kardeleen Selam arkadaşlar, 300 lira olan doğum parasına başvuru nasıl yapılıyor. Otomatik mi yoksa okula dilekçe vb vermek gerekiyor mu ?
lunam Kardeleen doğum raporunu okula götürün, onlar halleder. Bir de çocuk yardımı için aile bildirim formu doldurtacaklar size.
Kardeleen lunam teşekkürler bugün memura da sordum sgk ya başvurucaksın dedi. Çocuk yardımını eşimin maaşına alıcaz yine de başvuru yapıcakmıyım