YelizYildirim Bir oğlum vardı şimdi de bir kızım oluyor. Çooook şaşkın ve aşırı mutluyum 🥰 Hep erkek olur düşüncesi ile hiç kız ismi düşünmemiştik eşimle. Şimdi fikirlerinize ihtiyacım var. Kız anneleri ne isim koydunuz bebeklerinize 😍
ebru23 YelizYildirim bizdede ayni durum cok sevncliyim bende oglum var 2bucuk yasinda kizim 35 haftalik olduk :)
Busekayra YelizYildirim ayy inşallah benimde oğlum var hamileyim kız olur diyoruz🥰 ikisinide tadarız ❤️ Kaç haftalıksınız
sibelyrl YelizYildirim ay çok güzel her iki duyguyu da tadacaksınız💓benimde hayalim 1 kız 1 erkek inşallah kısmet olur bizim kızımız oluyor adı Leyla Ada olacak💕
YelizYildirim sibelyrl sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah. ☺️ Rabbim vakti zamanı geldiğinde kucağınıza bir de oğlan nasip etsn 🥰
Babymy YelizYildirim benimde oğlum oluyor , hep kız düşünmüştük kız ismi bulmuştuk en başından beri Buğlem koymak istedik ama erkek oldu cinsiyet 🙈