Merhaba ben Leyla Altuntaşa gidiyorum çok iyi çok ilgili bir dr ama ilk randevuyu almak çok zor eğer ona alamazsanız mine kaymakçıfa çok ilgi bi dr ben ağrılarım olduğu için gitmek durumunda kaldım leyla hanım covit olduğundan mine hanıma yönlendirmişlerdi kendi hastası olmamama rağmen çok ilgiliydi