Merhaba, ogretmen veya kamuda çalışan anneler, idari izin dilekcemi yazicam, kaynak da göstermek istedim. Ama 3 mart tarihli dilekçede hamileler de idari izinli sayılacaktır ibaresi geçerken 29 mayıs tarihindekinde yok. Siz nasil yazdınız dilekçenizi. Ya da kalktı derlerse ne göstericem, genelgede sadece yaşlı ve kronik hastalığı olanlar var